tisdag, maj 29, 2007

Cyberkocken - Nationaldagsversion

Jag vann förra månadens Cyberkock (hurra!) så nu är det min tur att vara värd. Det blir en liten förlängning den här månaden, så att vi får med nationaldagen - perfekt tillfälle att hitta på något roligt! Ni hittar en ingredienslista som vi kommer slumpa ingredienser ur hos Ilva på Aglio e Olio - kom jättegärna med förslag på fler roliga ingredienser, antingen här i kommentarerna, eller hos Ilva. De fyra ingredienserna läggs ut på fredag, och sen har ni på er ända tills nästa onsdag. 1-6 juni alltså. Hoppas att många vill vara med! Ni behöver ingen egen blogg, utan ni kan även maila era bidrag så lägger jag ut dem åt er.

Vi kommer ha en spännande domarpanel, som presenteras på fredag.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Det här med cyberkocken verkar ju jätteroligt! Kan vem som helst vara med? Ska man "bli medlem" någonstans, eller hur fungerar det?

Mvh, Sofia

Anne sa...

Hej Sofia! Alla får vara med! Och nejdå, inte medlem någonstans. Du bara lagar något - med de fyra ingredienser som presenteras på fredag - och så skriver du om det. (Och fota, om du vill!) Lägg upp på din blogg, länka till inlägget om Cyberkocken så dina läsare vet vad du pratar om, och berätta för mig att du gjort ett inlägg - då är du med :) Mer instruktioner kommer på fredag.

Anonym sa...

Spännande, då kikar jag in på fredag! :) Tack för svaret!

Linda sa...

Roligt, roligt. Ska försöka hinna!