onsdag, augusti 21, 2013

Me & I

Det här inlägget handlar inte om mat, alls, men om ett av mina andra intressen: kläder. Barnkläder, för att vara exakt. Jag har under den här föräldraledigheten (som precis avslutats) fått upp ögonen för ett alldeles strålande klädmärke som heter Me&I. De gör toppenfina barnkläder men också en del vuxenkläder, och de är SÅ sköna. Jag är rätt kräsen men blir mer och mer förtjust. Inte är de så fasligt dyra heller. Den enda "haken" är att nuvarande kollektion bara säljs via homeparty, gamla kollektioner går även att hitta i webshopen. Men homeparty är rätt trevligt det med - jag har en rolig säljare som gärna kommer hem och visar, och så får jag ju passa på att baka och bjuda hem en massa kompisar.

Nu söker Me&I fler säljare, och jag ska själv in på ett lunchevent nästa vecka för att få reda på lite mer. Vill du också hänga med? Det är 29 augusti, 12.00 på So Stockholm som ligger vid kungsträdgården. Anmälan till meandi@loppi.se

Eller är du sugen på party? Jag ska ha ett hemma hos mig i Nacka, 1 september 14.00. Maila mig om du vill komma!

Inga kommentarer: